Ce oferim

 

Mediul de afaceri în continuă schimbare oferă provocări zilnice atât antreprenorilor cât și managerilor. Proiectul Profesioniști 2020 vine în întâmpinarea acestora și oferă un pachet complet de servicii în vederea creșterii competitivității firmelor și profesionalizării salariaților, pachet ce cuprinde formare profesionala de scurtă durata recunoscută la nivel național, planificare strategică pentru companii și sesiuni de business coaching. 

Formare profesională pentru antreprenori și angajați

Programul de formare profesională include următoarele cursuri:

Inspector de resurse umane - Cod COR 333304, destinat angajaților din departamentele de Resurse Umane.

​​​Manager de proiect - Cod COR 242101, destinat managerilor implicați în managementul strategic al firmelor, cum ar fi manageri generali, directori generali, manageri executivi, directori executivi, directori adjuncți, manageri de departament, manageri de proiect, manageri de linie, etc)

Competențe antreprenoriale, destinat antreprenorilor.

Planificare strategică pentru companii

 

Procesul de planificare strategică este orientat către dezvoltarea și consolidarea companiilor, prin identificarea direcțiilor strategice care să contribuie la dezvoltarea acestora și care să asigure îndeplinirea misiunii, mandatului si obiectivelor specifice companiei.

 

De asemenea, vor fi puse la dispoziția echipelor de planificare strategică o serie de unelte (proceduri și sisteme de auto-evaluare și dezvoltare) care să ramana companiei și să poată fi folosite în planificarile viitoare și în deciziile de management.

Bussines coaching individual

Programul de business coaching are ca scop principal generarea de posibilități individuale de dezvoltare și performanță profesională într-o manieră complementară programelor de formare profesionala și, totodată, adaptată nevoilor reale ale fiecarei persoane.

 

Prin rolul lor de “facilitatori”, experții responsabili cu derularea sesiunilor individuale de coaching vor contribui la descătușarea potențialului individual al fiecărui participant în parte cu scopul de a-i maximiza potențialul la nivel profesional.

Mini MBA

MBA-ul strategic 2020 are ca rol dezvoltarea și exersarea abilităților de management strategic a cel putin 50 de persoane, care au participat anterior la programul de formare în domenii precum Inspector de resurse umane, Competențe antreprenoriale, Manager sau Manager de proiect.

 

Programul este structurat ca un workshop interactiv cu durata de 5 zile (40 de ore) și include module teoretice care abordează, din perspectiva managementului strategic, concepte precum: Marketing, Vânzari, Producție, Logistică, Resurse Umane, Finanțe, Management operațional etc.

  • facebook
  • Twitter Clean