Vineri, 19 octombrie 2018, a început, la Galați, primul curs de Manager din cadrul proiectului "Profesioniști 2020"

Destinat persoanelor implicate în managementul strategic al firmelor, cursul este de interes pentru: manageri generali/directori generali, manageri executivi/directori executivi, directori adjuncți, manageri de departamente/manageri de proiect/manageri de linie.

 

Traineri cu experiență împărtășesc participanților, cu deschidere și dedicare, informații valoroase despre componente importante de management strategic, după cum urmează: 

  • elaborarea strategiei structurii organizaționale conduse;

  • organizarea activităților specifice;

  • monitorizarea implementării strategiei.

Din Agenda de curs, amintim:

-       Funcțiile managementului

-       Obiective SMART

-       Stiluri de management

-       Management si leadership

-       Management strategic si adoptarea deciziilor

Nivelul minim de studii necesar pentru a participa la curs: studii superioare (diploma de licență).

Participarea este GRATUITA în limita celor 28 locuri disponibile, iar pe perioada cursului se asigură pauzele de cafea, prânz, cină, precum și decontarea cheltuielilor cu cazarea și transportul participanților (dacă este necesar).

În urma absolvirii cursului, participanții dobândesc o diplomă de perfecționare, recunoscută atât la nivel national, cât şi în Uniunea Europeană.

***

Primul eveniment local din jud. Vrancea, la Focșani, în 19 octombrie 2018

Asociația Four Change a organizat vineri, 19 octombrie 2018, în sala de conferințe a Hotelului Solar din Focșani, primul

eveniment local din județul Vrancea, întâlnire desfășurată în cadrul campaniei de promovare și conștientizare aferentă

proiectului Profesionişti 2020.

Pe parcursul întâlnirii a fost prezentat proiectul, beneficiile grupului țintă, dar și nevoia de formare din Regiunea Sud-Est

în rândul salariaților.

Evenimentul a reprezentat un prilej de a discuta atât despre provocările cu care se confruntă angajatorii privind formarea

profesională a salariaților, cât și despre mecanismele de finanțare ale mediului de afaceri disponibile în acest moment.

***

Workshop "Mecanisme de finanțare ale mediului de afaceri" organizat la Constanța, 2 noiembrie 2018

În cadrul campaniei de promovare și conștientizare, Asociația Four Change a organizat în sala de conferințe a Hotelului

Oxford din Constanța, Workshopul "Mecanisme de finanțare ale mediului de afaceri", dedicat managerilor și antreprenorilor

 interesați să afle mai multe informații despre oportunitățile oferite în cadrul programului.

Speakerii implicați, cu experiență notabilă în management și consultanță, au fost bucuroși să împărtăsească cu cei prezenți,

elemente care pot ajuta la atingerea potențialului dorit al afacerii  și maniera în care coaching-ul poate fi un instrument cheie

în atingerea succesului.

***

Vineri, 9 noiembrie 2018, încă un eveniment gratuit de business, a avut loc la Tulcea

În cadrul Proiectului Profesionisti 2020 discutam despre elementele-cheie ale succesului în business și despre mecanismele de finanțare ale mediului de afaceri. Ne-am propus sa ii ajutam pe cei implicați în procesul de management al companiilor,  să înțeleagă de ce formarea continuă atât a lor, cât si a angajatilor, este cheia pentru succesul oricarei afaceri.

Trainerii le-au “vandut” participanților, "secrete" privind creștererea firmei și a competitivității pe piață, cu accent pe

dezvoltarea  resursei umane și pe accesarea mecanismelor de finanțare.

 

Workshopul a reprezentat, totodata, o bună oportunitate de interacțiune și networking, knowledge sharing între cei prezenti.

Antreprenorii și managerii prezenti au primit informații relevante privind importanța resurselor, competențelor și a muncii în

atingerea potentialului dorit.

***

Toamna se numără cursurile!

În luna noiembrie, la Galați, au început alte două cursuri de formare profesională de scurtă durată - Dezvoltare competențe antreprenoriale și Manager de proiect.

Destinat antreprenorilor, cursul Dezvoltare competențe antreprenoriale a fost susținut de Corneliu Ionescu, de meserie economist și formator din pasiune. Cu o experiență de peste 20 de ani în consultanță, Corneliu a pregătit un curs interactiv, bazat pe aspecte practive, în cadrul căruia participanții au învățat despre:

  • etapele pentru elaborarea unui plan de afaceri;

  • formele legale de organizare a unei afaceri; 

  • strategia de marketing și modalități de promovare;

  • analiza de piață, planul operațional și financiar; 

  • rentabilitate si surse de finanțare.

În agenda de curs s-a regăsit și un modul dedicat programelor de finanțare destinate IMM-urilor și modalităților de accesare a

fondurilor nerambursabile.

Important de menționat: în decurs de un an, toti cursanții vor avea acces acces GRATUIT la platforma web Antreprenor 2020,

unde își pot dezvolta planul de afaceri, precum și previziunile financiare aferente acestuia.

Cursul Manager de proiect, destinat persoanelor cu studii superioare, care ocupă funcții de conducere, a abordat patru mari

capitole ale managementului de proiect: CONCEPEREA, PLANIFICAREA, IMPLEMENTAREA și FINALIZAREA proiectului.

Participanții au primit răspunsuri la întrebări privind responsabilitățile unui manager de proiect și rolul acestuia, precum și informații cheie legate de implementarea proiectelor finanțate prin fonduri europene.  Nicio curiozitate profesională nu a rămas nesatisfăcută până la finalizarea cursului. Cu tact și blândețe, Silvia Mișu (trainer) a oferit din knowhow-ul acumulat în peste 18 ani de experiență profesională, încurajând și facilitând comunicarea în rândul echipelor de lucru.

***

Cursul de Manager de proiect începe și la Constanța, în 3 decembrie 2018

Cu o experiență de peste 14 ani în domeniul formării adulților, Miruna Bohâlțea (formator) crede în potențialul oamenilor și

al organizațiilor de a se schimba în bine.

În cadrul cursului, cei prezenți au aflat despre dezvoltarea brandurilor locale, precum și a capacității administrative a

organizațiilor.  Totodată, structura modulelor de curs, a pus accentul și pe importanța lucrului în echipă.

Problema abordată, scopul proiectuluibugetul, rezultate și indicatori, riscuri nu mai reprezintă acum provocări la fel de mari

pentru beneficiarii programului de formare profesională. 

***

9 decembrie 2018, zi plină de emoții

Entuziasm și bucurie în rândul cursanților ce au absolvit astăzi la Galați, cursurile Manager de proiect și Competențe antreprenoriale. Adresăm felicitări tuturor absolvenților și le dorim succes în tot ce vor întreprinde!


"Cunoștințele nou dobândite vin ca și suport în activitatea mea profesională, dar și personală. Timpul petrecut împreună cu formatorul și echipa, situațiile întâmpinate, exercițiile diverse sunt toate importante. Mulțumim Asociației Four Change pentru oportunitate!" (T.A)

***

Pentru absolvenții cursurilor de formare profesională, au început înscrierile în programul de Business Coaching

Despre ce oportunități este vorba?

Generarea de posibilități individuale de dezvoltare și performanță profesională într-o manieră complementară programelor de formare profesionala și, totodată, adaptată nevoilor reale ale fiecărei persoane.

Prin rolul lor de “facilitatori”, experții responsabili cu derularea sesiunilor individuale de coaching vor contribui la descătușarea

potențialului individual al fiecărui participant în parte cu scopul de a-i maximiza potențialul la nivel profesional.

Şedinţele de coaching durează 90 min, online pe skype. Obiective pentru fiecare şedinţă și provocări adiționale se stabilesc

împreună cu coach-ul. Participanții se pot bucura de multiple beneficii ale acestui proces, dacă își acordă timp să studieze şi să

ducă la capăt ceea ce au fost de acord să facă între şedinţe. Este rolul unui coach să îi provoace mai mult decât ar face-o în mod

normal ei înșiși, pentru a ajunge acolo unde doresc.

 

Tot ce se întâmplă în procesul de coaching este confidenţial, întotdeuna în standardele și etica de instruire și calificare ale unui coach profesionist.

***

15-17 februarie 2019: Weekend plin pentru profesioniștii implicați în proiect

În perioada 15-17 februarie 2019, în cadrul proiectului, s-au desfășurat 4 programe de formare profesională. Astfel: la Buzau, a avut loc cursul de Manager de proiect, iar la Galati, cursurile de Manager de proiect, Inspector de resurse umane și Manager. 

***

Sâmbată, 23 februarie – Workshop “Mecanisme de finantare a mediului de afaceri” la Buzău

La Hotel Pietroasa din Buzău, am organizat sâmbată, încă un eveniment gratuit dedicat antreprenorilor și managerilor din zona Buzău-Vrancea.
Am fost bucuroși să aducem în discuție subiecte de interes pentru cei prezenti, astfel: modalități de finanțare a afacerilor, pași strategici în vederea întocmirii unui proiect pentru accesare de fonduri, tips and tricks, puncte cheie de atins în discuția cu un consultant, avantajele și provocările accesarii unor anumite tipuri de fonduri. 

 

Multumiri tuturor pentru implicare si deschidere!

 

 

 

 

 

***

 În luna martie, antreprenorii din Buzău și Vrancea participă la o nouă sesiune de formare în Competențe Antreprenoriale 

În martie 2019, a avut loc  o nouă sesiune de training dedicată antreprenorilor. Astfel că pe 31 martie la Pensiunea Stejarul din Vernești (Buzău) s-a desfășurat examenul de absolvire, în urma căruia cei care promovează, primesc diplome de perfecționare, recunoscute atât la nivel național, cât și la nivelul UE.  Fabrica de imbuteliat miere, atelier de croitorie, fabrica de tamplarie sau de realizat mobila sunt doar cateva dintre afacerile prezentate.

 

Felicitari tuturor participantilor si mult succes!

 

 

 

 

 

 

 

 

***

Încă un eveniment gratuit de business dedicat managerilor și antreprenorilor la Brăila

Luni, 8 aprilie 2019, am organizat Workshopul Surse de finanțare pentru IMM-uri. Evenimentul  s-a desfășurat la Brăila - Hotel Saint Germain, începând cu ora 14. 

Sub îndrumarea Oanei Calenciuc (Manager de proiect) cu o experiență de peste 18 ani în gestionarea programelor cu finanțare europeană, am abordat elemente-cheie ale succesului în business, planificare strategică și am discutat despre mecanismele de finanțare ale mediului de afaceri. Totodată, Alina Diță - coach a oferit celor prezenți, informații valoroase despre procesul de business coaching și beneficiile participării în cadrul unui astfel de program.

Evenimentul a oferit, în acelați timp,  oportunitatea de networking și knowledge-sharing între cei prezenți.

***

Luna aprilie dedicată unui nou set de training-uri

Manager de proiect, Manager si Inspector de resurse umane -  o nouă sesiune de cursuri derulate la Buzău și Galați.

Ne-am bucurat să primim cuvinte de apreciere la adresa echipei și a proiectului, în general.

Maria R (cursant Manager de proiect): "Promți în oferirea de informații legate de curs, înscriere, participare. Cursurile constau şi în oferirea de informații necesare dezvoltării carierei profesionale."

Cătălin D (cursant Manager): "Felicitari pentru succesul programului Profesionisti 2020. Am participat la sesiunea din aprilie din Galati a cursului de Management si va felicit pentru organizare, dar si pentru alegerea trainerului. A reusit sa antreneze intreaga grupa ceea ce a dus la o dinamica foarte, foarte buna a echipei si la un climat ideal pentru invatarea notiunilor prezentate.”

Angela H (cursant Inspector resurse umane): "În cadrul cursului am descoperit secrete ale recrutării personalului. S-a insistat pe aspecte legale, dar și umane care țin de departamentul de resurse umane, metode de organizare și gestionare a documentelor de personal. Formatorul a corelat informațiile specifice cu aspecte ce țin de derularea proiectelor europene." 

***

Luna mai ne inspira!

Cursuri de Manager proiect si Dezvoltare competente antreprenoriala derulate la Buzau si Constanta.

Conceptul de echipa a fost motorul participantilor pe intreaga perioada de training.

***

#Profesionisti #Oportunitati #Succes

24 si 25 mai au fost zile dedicate Workshop-ului gratuit Surse de finantare pentru IMM-uri.

Astfel, vineri si sambata ne-am intalnit cu antreprenori/manageri din zona Constanta - Tulcea. Ne-am bucurat sa abordam impreuna elemente ale succesului in business, solutii pentru dezvoltarea companiei si mecanisme de finantare ale mediului de afaceri.

Totodata, am “povestit” despre ce implica programul de planificare strategica si business coaching.

Zile insorie cu oameni interesanti si deschisi oportunitatilor pe care ne-am bucurat sa-i “descoperim”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***

Prima sesiune de MiniMBA strategic la Buzau (Pensiunea Stejarul)

In perioada 29 mai - 2 iunie 2019 are loc prima sesiune de MiniMBA care isi propune dezvoltarea si exersarea abilitatilor de management strategic.

Programul este structurat ca un workshop interactiv cu durata de 5 zile (40 de ore) si include atat module teoretice care abordeaza, din perspectiva managementului strategic concepte precum: marketing, vanzari, resurse umane, finante, management operational etc, cat si module practice ce pot fi realizate in cadrul aplicatiei Antreprenor 2020 în care participantii sunt implicati direct în procesul decizional şi conducerea unei afaceri realist simulate.

Simularea de afaceri include elemente precum piata, concurenta, legislatie,

dar şi fluctuatii de pret, de personal sau evenimente ce tin de forta majora.

Participantii la cursul de mini MBA isi vor putea testa deciziile de business si vor

vedea care sunt urmarile acelor decizii in anumite situatii de mediu extern si intern.

Cursul este organizat in co-training de catre doi traineri cu experienta de peste

10 ani in furnizarea de programe de instruire dedicate mediului de afaceri,

in domenii relationate cu managementul strategic, marketing, financiar, etc.

Conditiile de eligibilitate a participantilor/intreprinderii din care fac parte

(fie ca antreprenor / fie ca  angajat al societatii) sunt detaliate in metodologia de

selectie a grupului tinta disponibila la urmatoarea adresa de web:

https://www.profesionisti2020.ro/inscriere

Pentru inscriere, este necesara completare acestui formular on-line,

pana la 27 mai, ora 12.00.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMq5vG0vVUKbXnx3f4x_LCUpOdiNwxQD7-EAjGDcL0GKxv5g/viewform?vc=0&c=0&w=1

La finalul sesiunii de formare, participantii vor primi o diploma de participare, detalii despre tematicile abordate si confirmarea implicarii participantului in proiecte cu finantare europeana.

Pe parcursul celor 5 zile de formare se vor asigura pauzele de cafea, masa de pranz si cina, in functie de agenda propusa pentru fiecare zi de sesiune de curs. Pentru participantii selectati din alte judete se asigura cazarea fie in locatia in care se desfasoara cursului, fie in locatii in imediata vecinatate. Totodata, daca este necesar, se asigura decontarea transportului.

***

10 si 13 iunie 2019

#Workshop #Antreprenoriat #Finantare

La Focsani si Braila, unde antreprenorii prezenti au fost “ochi si urechi”. Discutii intense despre business profitabil, venituri, proceduri si conditii de eligibitate pentru finantarile din sectorul forprofit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***

A doua sesiune de MiniMBA in perioada 19 – 23 iunie 2019

Sub deviza Invatam si ne distram, in mijlocul naturii, participantii au fost ghidati pe parcursul celor 4 zile de training in urmatoarele directii:

  • Descoperirea propriei persoane

  • Eu și afacerea mea

  • Modelul afacerii mele

  • Dezvoltarea afacerii

  • Comunicare. Investitori și parteneri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***

Conferinta finala si rezultatele proiectului

Antreprenori, manageri si angajati ai departamentelor de resurse umane din regiunea de Sud Est au beneficiat de instruire gratuita in vederea cresterii nivelului de profesionalizare.

In cadrul Conferintei finale desfasurate la Buzau (Hotel Pietroasa), Miercuri – 26 iunie 2019, Asociatia Four Change anunta rezultatele obtinute la final de proiect.

Dintre acestea putem aminti:

  • Peste 400  persoane beneficiare ale cursurilor de formare in domenii precum: management, manager de proiect, dezvoltare competente antreprenoriale si inspector resurse umane.

  • 16 cursuri de formare profesionala de scurta durata derulate si peste 864 ore de training.

  • 211 companii informate cu privire la necesitatea derulării programelor de formare continua in randul salariatilor si implicate efectiv in proces.

  • 13 evenimente de constientizare privind importanta si necesitatea participarii la programe de formare continua.

  • 100 persoane participante in procesul de business coaching individual, 500 ore consiliere.

  • 2 sesiuni de Mini MBA strategic pentru 50 de manageri/ antreprenori

  • 40 de companii beneficiare ale procesului complex de planificare strategica.

  • Antreprenor 2020 - 1 aplicatie interactiva ce permite grupului tinta sa isi elaboreze planurile de afaceri si sa testeze propriile decizii de business.

  • 6 judete acoperite: Buzau, Vrancea, Braila, Galati, Constanta, Tulcea.

Poti accesa comunicatul aici.

  • facebook
  • Twitter Clean